Šajā mācību gadā atjaunojām skolas "Ziemassvētku kausa" tradīciju.  1. semestra izskaņā, pēdējās skolas dienās, klašu komandas veica dažādus tradicionālus un netradicionālus uzdevumus, pārbaudot savas zināšanas, prasmes, kā arī atjautību.

Sveicam 2.c klasi, kura savā īpašumā ieguva 1.vietas ceļojošo kausu 1.-4. klašu grupā!
5.-8. klašu posma Ziemassvētku kausu ieguva 8.c klase, savukārt 9.-12. klašu posmā uzvaras laurus plūca 12. klase.
 
Paldies skolēniem par aizrautību, kā arī skolotājām un skolotājiem par pārdomātajiem un interesantajiem uzdevumiem!
 

     Lai skolā radītu Ziemassvētku noskaņu, decembrī tika organizēta pašgatavoto -netradicionālo eglīšu izstāde. Eglītes tika izgatavotas no dažādiem materiāliem un dažādās tehnikās. Tās bija mazas- tikai sprīža garumā, kā arī lielas- kā majestātiskas skaistules. Organizējot eglīšu izstādi, Ekopadome vēlējās atgādināt, ka ne vienmēr uz svētkiem mājās jānes eglīte no meža. Varbūt var izmantot netradicionālo eglīti kā alternatīvu īstajai eglei?

    Paldies mājturības skolotājai Kristīnei Bolšteinei, floristei Sanitai Lipšānei, klašu audzinātājām,  vecākiem un skolēniem par atbalstu un radošajām idejām eglīšu izgatavošanā!

20190103_102806.jpg20190103_102828.jpg

     Jau 12. sezonu Latvijas Dabas muzejs organizē konkursu 5.-6.klašu skolēniem „Cielavas gudrības.” Konkursa mērķis-veicināt skolēnu interesi par dabaszinātnēm, kā arī akcentēt Baltijas valstu dabas bagātības. Konkursa vadlīnijas ir Baltijas valstu ģeogrāfija, dzīvnieki, sēnes, augi, vides apstākļi, dabas aizsardzība un tūrisms.

    Mūsu skolu konkursa pirmajā atlases kārtā pārstāvēja 5.b klases skolnieces Marta Buša un Baiba Brokāne. Meitenes   izpildīja pirmo neklātienes kārtu par Latvijas ģeogrāfiju, dabu un organizācijām, kas to visu pēta. Janvārī notiks otrā kārta, kas būs veltīta Igaunijai.

     Mācību gada laikā notiks 3 neklātienes kārtas, kurās tiks krāti punkti. Tad 10 labākās komandas tiks aicinātas uz klātienes kārtām.

    Paldies meitenēm par ieguldīto darbu gatavojoties konkursam!

045.jpg

Bērnu reģistrācija mācībām Ozolnieku vidusskolas 1. klasē 2019./2020. mācību gadam sāksies 2019. gada 1. martā.

ozvsk logo col

 

Bērnu reģistrēt uzņemšanai 1. klasē būs iespējams, iesniedzot iesniegumu klātienē vai elektroniski.

Topošo pirmklasnieku reģistrācija norisināsies līdz 2019. gada 30. aprīlim.

draudziga_aicinajuma_logo.jpg

Latvijā jau kopš 1993. gada darbojas Draudzīgā aicinājuma fonds ar domu celt izglītības prestižu, savukārt 2011.gadā fonds nodibina Draudzīgā aicinājuma balvu par skolu rezultātiem centralizētajos eksāmenos visām mācību iestādēm, kurās realizē vidējo izglītību. Skolas tiek vērtētas gan kopvērtējumā, gan atsevišķos mācību priekšmetos, gan to izaugsmē.

Ozolnieku vidusskolas reitings starp 84 lauku vidusskolām ir:

Kopvērtējumā 17.vieta ar 5.928 punktiem, bet izaugsmes rādītājos 4. vietā, tos analizējot par 2 iepriekšējiem gadiem.

Matemātikas priekšmeta Centralizēto eksāmenu rādītājos Ozolnieku vidusskola – 41. vieta no 84 skolām.

Latviešu valodā – 11. vietā, bet angļu valodā – 6. vietā starp 82 skolām.

Paldies skolotājiem par ieguldīto darbu skolēnu zināšanu un prasmju ieguvē.

2018.gada 10.oktobrī Garozas pamatskolas, Teteles pamatskolas, Salgales pamatskolas 9.klašu un Ozolnieku vidusskolas 9.klašu un 12.klašu skolēni padalījās karjeras attīstības atbalsta pasākumā “Būvē savu karjeru pats”, kas notika Ozolnieku Tautas namā projekta Nr.8.3.5.0/16/I/001“Karjeras atbalsts vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” ietvaros. Pasākuma mērķis - veicināt skolēnu apziņu par savām vērtībām, karjeras lēmuma ceļa izvēli, kas ietekmē esošo karjeras izvēles stāvokli un karjeras izvēles elastīgumu apgūt jaunas metodes un paņēmienus karjeras izvēlei un attīstīt komunikācijas, diskutēšanas, mērķu uzstādīšanas prasmes skolēnu veiksmīgam startam darba tirgū. Ievadā pasākuma dalībnieki iedvesmojās T.Riekstiņas lekcijā “10 pakāpieni ceļā uz panākumiem karjerā”. Skolēni tika iepazīstināti ar principiem, kas ved pie jauniem rezultātiem un kā karjeras attīstības atbalsta pasākumi veicina izvēles nostiprināšanu, ļaujot skolēniem sapņot un izvirzīt mērķus dzīvei, kādu tie vēlas nodzīvot. Pasākuma otrajā daļā tika piedāvāti trīs nodarbību temati, un skolēni izvēlējās vienu sev pievilcīgāko nodarbību kurā piedalīties. Pirmā nodarbība “Tehnoloģijas karjeras izaugsmei”, kuru vadīja SIA “Training Lab” pārstāve E. Pelčere skolēni uzzināja, kādas nākotnes kompetences būs nepieciešamas darba tirgū. Diskutēja par tehnoloģiju un karjeras attīstītības mijiedarbību. Iepazinās ar virtuālās realitātes brilles prezentāciju prasmēm – ierīci Muse, kas palīdz koncentrēties un mazināt stresu kā arī viedierīču un aplikāciju izmantošana savu prasmju attīstīšanai. Otrās nodarbības temats “No idejas līdz peļņai” D. Kļimčenko vadībā - skolēni izzināja kā noteikt vai esmu darba devējs vai darba ņēmējs, kā definēt prioritārās vērtības biznesā un plašākai diskusijai pavērās jautājums: “Vai ir jēga dzīties pakaļ naudai?”. Nodarbībā “Mērķu meistarklase jauniešiem” – skolēni radīja sev motivējošu nākotnes vīziju, uzzināja vingrinājumus un tehnikas, lai izprastu svarīgākos mērķu formulēšanas likumus, skolēni veidoja sarakstu ar pirmajiem soļiem mērķu sasniegšanā, kā arī apzināja veidus, kā radīt jaunus un pozitīvus ieradumus. Pasākuma noslēgumā tika organizēta interaktīva spēle par pasākumā dzirdēto. Skolēni aizpildīja pasākuma novērtēšanas anketas. Skolēni pasākumu kopumā novērtēja kā ļoti labu, ir sapratuši, ka svarīgi ir uzstādīt mērķus, ka ir tādas tehnoloģijas, kas spēj noteikt garastāvokli. Svarīgākā atziņa - lai veidotu pozitīvi vērstu karjeru ir jāsāk ar sevi. Personības izzināšana un izprašana, lai veidotu savus profesionālos mērķus skolēniem lika padomāt par to, cik līdz šim viņi ir apzināti būvējuši savu karjeru un cik daudz vēl var piebūvēt un pārbūvēt.

kaap.jpg

5.-12. klašu Ziemassvētku kausa laikā bibliotēkā veicamo uzdevumu rezultātā radies ieteicamās literatūras saraksts. Tās ir nevis skolotāju vai citu ekspertu piedāvātās grāmatas, bet pašu skolēnu ieteiktās citiem. Ziemassvētkus var gaidīt arī ar grāmatu rokā...